Doe mee

Houd je van lezen en ben je geïnteresseerd in politiek? Voel je dan welkom bij onze politieke leesclub!

Vier keer per jaar komen we een avond bij elkaar om een boek of publicatie met een politiek onderwerp te bespreken. Je hoeft geen speciale voorkennis te hebben om mee te doen. Het doel van de leesclub is om met elkaar in gesprek te gaan en je gedachten ‘te slijpen’ aan nieuwe of verrassende inzichten. Eerdere thema’s die aan bod zijn geweest zijn onder andere: de rol van de staat; gezag; burgerparticipatie; democratie en inspraak; en integratie.
Voor aanmelding en vragen kun je terecht bij

Linda van der Zwaan: lindavdzwaa(at)gmail.com en bij

Stephan van der Raad: stephanvanderraad(at)protonmail.com

Picknick in 't Vogelhoff

Eens per maand gaan we picknicken in 't Vogelhoff.

Onder het genot van een hapje en drankje lezen gaan we schilderen en dragen we voor uit geselecteerd werk.

Datum en tijd verschijnt dan op deze website en facebook. Ga ook eens mee.

Bijdragen aan een groen en sociaal Voorschoten? Doe dan mee!

Word lid, bezoek eens een bijeenkomst of help tijdens de verkiezingscampagne.

Of je nu een dagje of vaker wilt helpen tijdens de verkiezingscampagne, wilt meepraten tijdens een themabijeenkomst of eens nader wilt kennis maken.
Je bent van harte welkom. Want samen werken we aan een groen en sociaal Voorschoten. Het is tijd voor verandering!

Neem contact op met onze secretaris voor de mogelijkheden en vergaderdata.

Een aantal keer per jaar vindt een Algemene Leden Vergadering plaats, voor leden van GroenLinks. Lid worden kan hier.